مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-13اجتماعي

چاپ گذرنامه های زیارتی از مرز 220 هزار نسخه گذشته است


فرمانده کل انتظامی کشور  با بیان اینکه بر اساس توافق با کشور عراق، اعتبار گذرنامه هایی که 2 سال از مهلت قانونی آنان گذشته است برای زیارت اربعین تمدید می شود، - ایسنا/ایلام فرمانده کل انتظامی کشور  با بیان اینکه بر اساس توافق با کشور عراق، اعتبار گذرنامه هایی که 2 سال از مهلت قانونی آنان گذشته است برای زیارت اربعین تمدید می شود، گفت: چاپ گذرنامه های زیارتی از مرز 220 هزار نسخه گذشته است.

سردار احمدرضا رادان در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار کرد: همه تلاش ها مبنی بر این است که سفر زوار در اربعین حسینی، دارای سه ویژگی ایمن، آسان و ارازان باشد.

وی تصریح کرد: همه مسئولان و دست اندرکاران اربعین حسینی، دست به دست همه داده اند که بتوانند در سفر اربعین این سه ویژگی را برای زوار و مردم عزیز کشور فراهم کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور یادآور شد: برابر توافقی که با طرف عراقی شده است و از همین جا نیز از همه همکاری های طرف عراقی و مسئولان کشور عراق تشکر می کنیم، قرار بر این شده است که کسانی که از مدت اعتبار گذرنامه آنان 2 سال گذشته است، بتوانند با مراجعه به مراکز گذرنامه، بدون نیاز به اخد گذرنامه جدید، گذرنامه خود را تمدید کنند.

سردار رادان در توضیح این موضوع افزود: افرادی که در سال 1400 اعتبار گذرنامه های آنان تمام شده است می توانند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ گذرنامه های زیارتی از مرز 220 هزار نسخه گذشته است

چاپ گذرنامه های زیارتی از مرز 220 هزار نسخه گذشته است