مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-04اجتماعي

دل سازه های حسینی از «بورخیل» تا کربلا


مراسم دل سازه های حسینی با ساخت و اهدای هدایای کودکان، نوجوانان و مادران روستای «بورخیل» شهرستان سوادکوه شمالی برای نوگُلان حسینی در مسیر اربعین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه شمالی، زهرا صفی پور با اشاره به اهمیت نگاه فرهنگی و هنری به واقعه کربلا، اظهار کرد: طرح دل سازه های حسینی از سال های گذشته در روستای بورخیل در حال انجام است.

فرمانده پایگاه حضرت معصومه(س) بورخیل سوادکوه شمالی، افزود: در ماه محرم دل سازه های حسینی توسط کودکان، نوجوانان و مادران روستای بورخیل شهرستان سوادکوه شمالی ساخته می شود و در راهپیمایی اربعین به بچه های عراقی و ایرانی اهدا می شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاهی از دل سازه های حسینی را با حضور فرماندار، مدیران ادارات و نهاد ها و مردم برگزار شد.

صفی پور، گفت: دل سازه های حسینی در پاکت های حاوی متن فارسی، عربی و انگلیسی و شماره فرد ارسال می شود و چند مورد هدیه کودکان عراقی و یا ارتباط پیامی هم دریافت شد.

* گردهم آیی به عشق امام حسین (ع) مسؤول کتابخانه سیار روستایی سوادکوه با اشاره به اینکه از سال 1396 طرح دل سازه های حسینی رقم خورد، گفت: ایده کار با اینجانب بود و با مطرح شدن در ستاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان به سایر استان ها هم صادر شد و هدایای بسیاری جمع آوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل سازه های حسینی از «بورخیل» تا کربلا

دل سازه های حسینی از «بورخیل» تا کربلا