مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-21سياسي

سیستم زهکشی شهر زنجان معیوب است/ شهرها مدیر ندارند


شهردار زنجان اصلاح 70 نقطه برای رفع مشکل آبگرفتگی شهر را از اقدامات سال گذشته عنوان کرد و گفت: سیستم زهکشی شهر زنجان معیوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فیروزفر ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: برنامه ریزی با توجه به راهبردهای شورای شهر انجام دادیم و تا کنون شهرداری با حمایت های شورا موفق به اجرای برنامه ها بوده است.

وی ابراز کرد: امسال با توجه به حجم بالای مطالبات مردم در خدمات محله ای نوع دیگری از پروژه ها را تعریف کردیم به این صورت که با تجمیع پروژه های خرد به فعالیت گسترده پرداختیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه امسال از خدمات مشاوران شهر استفاده کردیم، عنوان کرد: قسمتی از کارهای نظارت بر پروژه ها به عهده مشاوران است و با این کار یک لایه قوی به لایه های نظارتی شهرداری اضافه شد.

وی با بیان اینکه حرکت وسیع در توسعه پارک ها انجام شد، خاطرنشان کرد: سال قبل پارک هایی از جمله کاج، رشد و توسعه پارک امام علی (ع) و مدافعان حرم، گذر ملت و گذر اشراق افتتاح شد.

فیروزفر ادامه داد: احداث پارک شهرآرا، صدرا، وحدت، فجر 5 و 6، پارک پونه، شاهد، شهدا، طلوع و شبدری ورودی شهر در دستور کار شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته در حوزه فضای برنامه ها و اقدامات منحصر به فردی آغاز شده است، تصریح کرد: به منظور بالا بردن سطح شهر و ذخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم زهکشی شهر زنجان معیوب است/ شهرها مدیر ندارند

سیستم زهکشی شهر زنجان معیوب است/ شهرها مدیر ندارند