مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:312023-07-25سياسي

نمایش زندگی های اشرافی بر ذائقه کودکان تاثیر می گذارد


نمایش زندگی های اشرافی، سبک پوشش، آرایش و… در تحولات ذائقه ای کودکان و نوجوانان مؤثر است و السا و آنا در زمره پرمصرف ترین شخصیت های بازار نوشت افزار در ایران هستند.

- مهشید شهیدی کارشناس روند و آینده پژوهی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: امروزه رسانه ها بخش بسیار مهمی از زندگی مدرن را تشکیل می دهند، رسانه ها این توانایی را دارند که امکانات زندگی و افق-های درک و تجربه را فراتر از هر ابزار ارتباطی دیگری گسترش دهند.

وی افزود: رسانه ها همچنین به مجرایی برای انتقال نظام ارزش ها و روش های زندگی تبدیل شده اند که آنها را به یکی از عوامل اساسی گسترش فرهنگ ها بدل کرده است.

این بدان معناست که پیام هایی که رسانه ها پخش می کنند از لحاظ فرهنگی خنثی نیستند و می توانند بر افکار، عقاید، ارزش ها و به طور کلی جهان بینی مردم مناطق مختلف با آداب و رسوم متفاوت تأثیر بگذارند.

در جهان کنونی کشورهایی که از امکانات بالقوه رسانه ای برخوردارند، در صدد استفاده هر چه بیشتر از توان فرهنگی خود برای دستیابی به اهداف سیاسی داخلی و دیپلماتیک در سطح بین المللی هستند.

کارشناس روند و آینده پژوهی در بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: در همین راستا تمرکز بر توسعه صنایع فرهنگی میزان بهره برداری کشورها از قدرت نرم را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش زندگی های اشرافی بر ذائقه کودکان تاثیر می گذارد

نمایش زندگی های اشرافی بر ذائقه کودکان تاثیر می گذارد