مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:002023-07-28سياسي

نماز جمعه پایگاه معرفت و بصیرت افزایی است


نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی بوده که منشأ وحدت، همدلی و پایگاه معرفت و بصیرت افزایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های نماز جمعه روز عاشورا که در حسینیه مرکز شهر این شهر برگزار شد، با تسلیت عاشورای حسینی، اظهار کرد: امیدواریم که آذوقه معنوی خود را از این ایام گرفته و درس ها و پیام های عاشورا را در زندگی خود محقق کنیم.

وی با گرامیداشت سالروز اولین نماز جمعه در سال 58 به امامت حضرت آیت الله طالقانی افزود: نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی بوده که منشأ وحدت، همدلی در بین متدینین و مؤمنین شده و پایگاه معرفت و بصیرت افزایی است، پیگیری منویات رهبری و مطالبات مردمی از دیگر برکات وجودی نماز جمعه است.

یعقوبی با اشاره به اینکه ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی است، تصریح کرد: گویا این گفته حکیمانه رهبر انقلاب مبنی بر اینکه صهیونیست ها عجله دارند زودتر از وعده 25 سال نابود شوند؛ به سرعت در حال تحقق است، حال و روز تل آویو و دیگر شهرهای سرزمین های اشغالی همین موضوع را حکایت می کند.

امام جمعه نطنز افزود: در کنار از دست دادن قدرت بازدارندگی ارتش پنجم دنیا، در برابر گروه های مقاومت در غزه و کرانه غربی، گویا کنترل شهرهای یهودی نشین هم از دست صهیونیست ها خارج شده است و تندروهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه پایگاه معرفت و بصیرت افزایی است

نماز جمعه پایگاه معرفت و بصیرت افزایی است