مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-09اقتصادي

استخدام 600تا 700نفر به صورت فامیلی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور


رییس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: در دوره های گذشته 600 الی 700 نفر به صورت فامیلی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور استخدام شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درودی صبح چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: بحث احداث بیمارستان سوم حدود 10 سال به طول انجامیده است و تلاش ما این بود که در هفته دولت امسال افتتاح شود اما به دلیل تورم موجود در کشور موفق به این موضوع نشدیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: در حال حاضر حدود 80 درصد پیشرفت پروژه بیمارستان سوم بوده است و بالغ بر 100 میلیارد تومان تاکنون در این پروژه هزینه شده است و بنای ما اتمام پروژه تا پایان سال جاری است.

وی افزود: در تلاش هستیم با توجه به جمعیت شهرستان تازه تأسیس میان جلگه بتوانیم مجوز ساخت یک بیمارستان در این شهرستان را از وزارت بهداشت اخذ کنیم.

درودی بیان کرد: بخش اورژانس و پیش بیمارستانی شهرستان فیروزه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم خیرین در این زمینه تا اتمام کامل پروژه همکاری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با اشاره به حواشی انتصابات و استخدام های فامیلی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ابراز کرد: در دوره های گذشته 600 الی 700 نفر به صورت فامیلی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور استخدام شده اند و ما میر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 600تا 700نفر به صورت فامیلی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

استخدام 600تا 700نفر به صورت فامیلی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور