مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-19سياسي

مرکز رشد و نوآوری بابلسر افتتاح شد


مرکز رشد و نوآوری بابلسر صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در جریان سفر یک روزه خود به استان مازندران، مرکز رشد و نوآوری بابلسر را افتتاح کرد.

وی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: مرکز رشد و نوآوری بابلسر که با همت معاونت علمی و همکاری مسولان استانی راه اندازی شده و طی آن یک ساختمان قدیمی گمرک به یک فضای پر نشاط تبدیل شد.

معاون علمی رییس جمهور با بیان اینکه این مرکز رشد شروع به جذب شرکت های فناور کرده است، گفت: این استان با توجه به نیازهای زیادی که به ویژه در حوزه کشاورزی دارد، یکی از پایگاه های اصلی تولید کشور به شمار می رود و البته پتانسیل های زیادی در زمینه توسعه دارد.

دهقانی اظهار امیدواری کرد که این مرکز رشد بتواند هر روز تیم های جوان و جدید را جذب کند و معاونت علمی نیز متناسب با فعالیت شرکت های دانش بنیان در حوزه های فناورانه، حمایت های متفاوت و متنوعی را به این شرکت ها ارائه می کند.

وی ضمن بیان این مطلب که حمایت های ما در توسعه فناوری عموما در قالب تسهیلات بلاعوض است، بیان کرد: در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان و توسعه کسب و کارها نیز در قالب وام های کم بهره و سرمایه در گردش حمایت های اعطا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد و نوآوری بابلسر افتتاح شد

مرکز رشد و نوآوری بابلسر افتتاح شد