مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-21حوادث

سالن تشریح پزشک قانونی همدان تا سه سال آینده راه اندازی می شود


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: سالن تشریح پزشک قانونی همدان تا سه سال آینده راه اندازی می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آرتین کمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای ورودم به پزشکی قانونی ارتقای ساختار فیزیکی این مجموعه را طبق امکانات موجود مورد توجه قرار دادیم اظهار کرد: در آن زمان طی سه ماه پزشکی قانونی نهاوند، تویسرکان و کبودراهنگ را به اتمام رساندیم و تیرماه سال 99 نیز بازسازی کامل آزمایشگاه همدان را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه بعد از چهار سال پیگیری توانستیم یک هزار و 500 متر زمین ظجنب آرمستان برای سالن تشریح اختصاص دهیم گفت: به دنبال این هستیم تا سه سال آینده همدان دارای سالن تشریح مجهز باشد و از لحاظ مدیریت حوادث دسته جمعی هم مشکلی نباشد و سوله بحران داشته باشیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر سالن تشریح پزشکی قانونی در میدان فلسطین قرار دارد و خیلی توجیهی ندارد داخل شهر باشد و از طرفی مشکلات ترافیکی و امنیتی مطرح است افزود: با توجه به ورود مسافران و گردشکران به شهر زیبنده نیست سالن تشریح داخل شهر باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با کمبود پزشک مواجه هستیم عنوان کرد: سال گذشته یک پزشک برای مجموعه جذب کردیم و امسال هم امیدواریم یک پزشک جذب شود اما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن تشریح پزشک قانونی همدان تا سه سال آینده راه اندازی می شود

سالن تشریح پزشک قانونی همدان تا سه سال آینده راه اندازی می شود