مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-16اقتصادي

تولیدات ایرانی با برندهای خارجی در بازار آفریقا


به دلیل تحریم ها تولیدات ایرانی با برندهای خارجی در بازار آفریقا حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  جمشید پرویزی سفیر جدید ایران در کشور گینه صبح امروز در حاشیه بازدید از تراکتورسازی تبریز اظهار کرد:  برای اولین بار توانستم بازدیدی از تراکتورسازی ایران داشته باشم که به ظرفیت و توانایی این مجموعه افتخار کردم.

وی افزود: به عنوان سفیر جمهوری اسلامی عازم کشور گینه هستم استعدادهای کشاورزی در آفریقا در حال شکوفایی است و به دلیل بحران اوکراین توجه به منابع غذایی در سایر نقاط کره زمین در حال افزایش است و همین امر باعث شده نیاز برای ماشین آلات و تجهیزات ادوات کشاورزی زیاد شود و این تقاضا تقریبا در ملاقات هایی که داشتیم وجود دارد.

پرویزی با اشاره به اینکه در محل ماموریت به عنوان سفیر پیگر خواهیم بود تا از ظرفیت های صادراتی این استان به آفریقا استفاده شود و این توانایی در استان آذربایجان شرقی کاملا هست و امروز شاهده آن بودیم و به عنوان یک ایرانی واقعا با این توانایی از قبل آشنایی نداشتم و دیدن این توانایی ها باور عمیق تری داد که موضوع ارتباطات استان را با آفریقا پیگیری کنیم.

  این فعال حوزه سیاست خارجی کشور تاکید کرد: کشورهای غرب آفریقا با توجه به بهره مندی از منابع زیرزمینی و دسترسی به سرمایه، در جستجوی صنعتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات ایرانی با برندهای خارجی در بازار آفریقا

تولیدات ایرانی با برندهای خارجی در بازار آفریقا