مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-17سياسي

برگزاری 8 کارگاه آموزشی امربه معروف و نهی ازمنکر


دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر لرستان با اشاره به برگزاری هشت کارگاه آموزشی امربه معروف و نهی ازمنکر در استان، از اجرای طرح «40 منبر، -  خرم آباد - دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر لرستان با اشاره به برگزاری هشت کارگاه آموزشی امربه معروف و نهی ازمنکر در استان، از اجرای طرح 40 منبر، 40 مسجد در لرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا امروز پنج شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه امربه معروف و نهی ازمنکر حوزه های گوناگونی دارد و ریشه در فطرت، سنت و عقل بشری دارد، اظهار داشت: حوزه مردم نسبت به مردم و دعوت به خیر و دوری از زشتی ها، حوزه مردم نسبت به مسئولان، حوزه مسئولان نسبت به مردم از جمله حوزه های امربه معروف و نهی ازمنکر به حساب می آید.

برگزاری هشت کارگاه آموزشی وی با اشاره به اینکه قشری که با هر سه این حوزه ها سروکار دارد خبرنگار است چرا که جنس کار دراین رابطه مطالبه گری است و خبرنگار دلسوز مردم است و مشکلات مردم را به گوش مسئولان می رساند، افزود: خبرنگار در بین مردم است و می تواند مطالبات مردم را پیگیری و منعکس کند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر لرستان با تأکید بر مطالبه گری سالم از مسئولان از سوی رسانه ها و خبرنگاران، عنوان کرد: مطالبه گری باید بر اساس مطالعه و عقلانیت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 8 کارگاه آموزشی امربه معروف و نهی ازمنکر

برگزاری 8 کارگاه آموزشی امربه معروف و نهی ازمنکر