مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 22:502023-07-30سياسي

حجت الاسلام فرحزاد: ازدواج نکردن به بهانه های اقتصادی بدگمانی به رازقیت خداوند است


یکی از کارشناسان دینی رسانه ملی گفت: کسی که به خاطر رسیدن به رزق و روزی زیاد، کار واجبی همانند ازدواج را ترک کند، گویا به رازقیت اقدس اله بدگمان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد در مراسم عزاداری شب سیزدهم محرم در حرم مطهر بانوی کرامت، ضمن اشاره به برکات ارزشمند صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، تصریح کرد: ذکر صلوات در پل صراط همچون نوری انسان را از سقوط در آتش جهنم باز می دارد.

وی در ادامه تبیین اهداف خلقت انسان، بر اهمیت توجه به نقش عبودیت و بندگی ذات اقدس الهی تأکید نمود و با بیان این که تنها رزاق هستی خدایی است که رزق تمام موجودات هستی را ضمانت نموده است، یادآور شد: بر اساس مبانی دینی هیچ انسانی از دنیا نمی رود، مگر آن که از رزق و روزی که بر او مقدر شده، ارتزاق و بدان دست یابد.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت ضمن اشاره به روایتی با بیان این که اگر کسی از رزقی حلالی که خداوند متعال بر او مقدر نموده، فرار کند، رزق حلال همچون مرگ او را خواهد یافت، اظهار داشت: وای به حال کسی که به خاطر رسیدن به رزق، نماز و واجبات خود را ترک کند؛ چنین فردی اعتقاد راسخی به رزاق بودن ذات اقدس الهی ندارد.

فرحزاد با تصریح بر این که در عین همت و تلاش برای کسب روزی حلال هیچگاه نباید غصه رزق و روزی را بخوریم، اذعان داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام فرحزاد: ازدواج نکردن به بهانه های اقتصادی بدگمانی به رازقیت خداوند است

حجت الاسلام فرحزاد: ازدواج نکردن به بهانه های اقتصادی بدگمانی به رازقیت خداوند است