مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 20:102023-07-29سياسي

پیوستن 5800 حامی نیکوکار به جمع حامیان ایتام در ایلام


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: طی یک سال اخیر تاکنون پنج هزار و 800 حامی به جمع حامیان ایتام و محسنین این استان اضافه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا طاهری اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از 5 هزار و 800 حامی به جمع حامیان ایتام و محسنین این استان اضافه شده است که تعداد 400 حامی از این تعداد در دهه اول ماه محرم و از طریق در اجرای پویش اطعام و اکرام حسینی جذب شده اند.

وی گفت: با اضافه شدن این تعداد حامی هم اکنون بیش از 23 هزار حامی داخل و خارج از استان حمایت 3 هزار و 600 نفر کودک یتیم و نیازمند این استان را عهده دار شده اند.

وی تصریح کرد: در بخشی دیگر از این پویش با مشارکت قشر نیکوکار استان از ابتدای محرم تاکنون بیش از 6 هزار پرس غذا و سبد معیشتی در بین خانواده های یتیم و نیازمند استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با عنوان اینکه پویش اطعام و اکرام حسینی با شعار به عشق حسین ع تا پایان ماه صفر ادامه دارد از مردم نیکوکار استان دعوت کرد در این فرصت باقی مانده با پیوستن به این پویش در حمایت از قشر نیازمند استان در زمینه های معیشت و حمایت از کودکان یتیم و نیازمند استان مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن 5800 حامی نیکوکار به جمع حامیان ایتام در ایلام

پیوستن 5800 حامی نیکوکار به جمع حامیان ایتام در ایلام