مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-15سياسي

حاجی پور: کشاورزان و تولیدکنندگان نیازمند ایجاد بارقه امید هستند


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم وزارت ارتباطات به وعده خود در خصوص کاهش محدودیت ها در فضای مجازی برای بهبود فضای کسب و کارها عمل کند.

- نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم وزارت ارتباطات به وعده خود در خصوص کاهش محدودیت ها در فضای مجازی برای بهبود فضای کسب و کارها عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا حاجی پور در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: ترور کوردلانه داعشی ها در شیراز که موجب شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شد امری محکوم است.

وی ادامه داد: حجاب و عفاف زینت زنان و مردان ما محسوب می شود.

حاجی پور بیان کرد: وزارت ارتباطات به مردم و افراد فعال در فضای مجازی که کسب و کار دارند، وعده داد محدودیت ها در این عرصه کاهش یابد تا این افراد بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند.

بر این اساس منتظر هستیم وزارت ارتباطات این قول را عملیاتی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه صنعت استان مازندران با محوریت شهرستان آمل باید مورد توجه قرار بگیرد، مدعی شد: متاسفانه به دلیل قطعی برق، این صنایع با مشکلات مواجه شده و شاهد اخراج کارگران هستیم.

به عبارتی برنامه ریزی های صنعتگران و تولیدکنندگان با عدم مدیریت وزارت نیرو محقق نشده و کارخانه های بزرگی مانند کاله، هراز، قند، فولادین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی پور: کشاورزان و تولیدکنندگان نیازمند ایجاد بارقه امید هستند

حاجی پور: کشاورزان و تولیدکنندگان نیازمند ایجاد بارقه امید هستند