مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-13سياسي

همایش بین المللی«میراث فکری و فلسفی اقبال لاهوری» برگزار می شود


رییس کرسی اقبال پژوهی دانشگاه ادیان و مذاهب از برگزاری همایش بین المللی و مدرسه زمستانی «میراث فکری و فلسفی اقبال لاهوری» در زمستان سال جاری خبر داد .

- رییس کرسی اقبال پژوهی دانشگاه ادیان و مذاهب از برگزاری همایش بین المللی و مدرسه زمستانی میراث فکری و فلسفی اقبال لاهوری در زمستان سال جاری خبر داد .

سعیده میرصدری رییس کرسی اقبال پژوهی دانشگاه ادیان و مذاهب در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری همایش بین المللی و مدرسه زمستانی میراث فکری و فلسفی اقبال لاهوری خبر داد و گفت: این همایش به همت دانشگاه ادیان و مذاهب و با همکاری کرسی اقبال پژوهیِ دانشگاه علامه اقبال پاکستان و با حضور پژوهشگران و علاقه مندان فلسفه دین و الاهیات برگزار می شود.

وی در ادامه توضیح داد: در این رویداد علمی اساتیدی از دانشگاه های مختلف چهار نقطه جهان (از آسیا و اروپا تا آمریکا و استرالیا) گرد هم خواهند آمد تا درباره میراث فکری و اندیشه فلسفی / الاهیاتی محمد اقبال لاهوری گفتگو کنند.

میرصدری یادآور شد: اساتید شرکت کننده در این مدرسه زمستانی از دانشگاه های ادیان و مذاهب قم، دانشگاه پادربورن (آلمان)، دانشگاه اسلو (نروژ)، دانشگاه لوییسِ رم (ایتالیا)، دانشگاه علامه اسلام آباد (پاکستان)، دانشگاه دولتی کالیفرنیا (آمریکا)، دانشگاه گریفیث (استرالیا) و دانشگاه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی«میراث فکری و فلسفی اقبال لاهوری» برگزار می شود

همایش بین المللی«میراث فکری و فلسفی اقبال لاهوری» برگزار می شود