مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-23سياسي

چهاردهمین اندیشکده حکمرانی استانهای کشور در یزد افتتاح شد


اندیشکده حکمرانی استان یزد به عنوان چهاردهمین اندیشکده کشور با حضور معاونین مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی افتتاح شد.

- ایسنا/یزد اندیشکده حکمرانی استان یزد به عنوان چهاردهمین اندیشکده کشور با حضور معاونین مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی افتتاح شد.

بهروز طهماسب کاظمی معاون هماهنگی و خدمات پژوهشی مرکز پژوهشهای مجلس در این مراسم که صبح امروز اول مردادماه در دانشگاه یزد برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: اندیشکده های حکمرانی استانها با توجه به ضرورت تحول در نظام حکمرانی و تمرکززدایی از اداره کشور با مشارکت دهی اثربخش و فراگیر همه استانها و استفاده از ظرفیت های بالقوه و گسترده ی دانش آموختگان و نخبگان و خبرگان استانها مورد اهتمام قرار گرفته است.

وی افزود: تشکیل این اندیشکده ها می تواند گامی اساسی در مسیر سازوکارهای اندیشه ورزی و تصمیم سازی از پایین به بالا و مردمی سازی نظام حکمرانی در حوزه مقننه باشد.

کاظمی گفت: تشکیل اندیشکده ها یکی از موفق ترین الگوها در نظام های حکمرانی در دنیاست و عمدتاً پشتوانه تصمیم سازی نهادهای حاکمیتی محسوب می‎شوند.

وی با تاکید بر این که اندیشکده های استانی زیرمجموعه رسمی با توسعه ساختاری مرکز پژوهشهای مجلس به شمار نمی‎روند، گفت: مرکز پژوهشهای مجلس تلاش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین اندیشکده حکمرانی استانهای کشور در یزد افتتاح شد

چهاردهمین اندیشکده حکمرانی استانهای کشور در یزد افتتاح شد