مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:312023-08-16اجتماعي

معاون وزیر آموزش و پرورش: نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، اصغر باقرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران یزدی حاضر شد و اظهار کرد: به دنبال بررسی اشکالات برنامه های پرورشی سراسر کشور در سال جاری، مهمترین مشکل در این حوزه حجم بالای برنامه ها و نبود انسجام و هماهنگی بین بخش های مختلف ارزیابی شد.

وی افزود: بر همین اساس نیز برنامه فراگیر پرورشی فرهنگی مدرسه براساس پنج هدف پایه شامل ایمان، امید، هویت ، نشاط و خردورزی تدوین شد که ذیل هر یک از اهداف نیز محورها و برنامه های مختلفی تعریف و برای انسجام بیشتر و تسهیل کارهای پرورشی متناسب با امکانات مدارس مدنظر قرار گرفته است.

معاون پرورش وزیر آموزش و پرورش مهمترین برنامه محوری در ذیل هدف پایه ای ایمان را اقامه نماز در مدارس ذکر کرد و گفت: مدیران مدارس موظف هستند پیرامون این موضوع رویکردها و راهکارهایی اجرایی را در مدرسه خود عملیاتی کنند.

باقر زاده تصریح کرد: به منظور تحقق هدف پایه ای هویت، جنبه هویت اجتماعی با نقش آفرینی دانش آموزان در تشکل های مدرسه مورد توجه است که برهمین اساس نیز مدیر مدرسه باید تلاش کند تا هر دانش آموز در یکی از تشکلهای مدرسه نقش آفرینی کند.

وی برگزاری برنامه های علمی، پژوهشی و فرهنگی را رویکرد مورد نظر در جهت تحقق هدف پایه ای نشاط ذکر کرد و ادامه داد: در هدف پایه ای خردورزی نیز جمع آوری سئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر آموزش و پرورش: نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند

معاون وزیر آموزش و پرورش: نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند