مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-14اقتصادي

رسالت پارک علم و فناوری ایجاد ارتباط بین علم و صنعت است


رسالت پارک علم و فناوری ایجاد ارتباط بین علم و صنعت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله حاتم زاده صبح دوشنبه در نخستین مراسم تجلیل از واحدهای شهر صنعتی رشت با رویکرد فناورانه بر لزوم همکاری متقابل علم و صنعت تاکید کرد و گفت: خدمت علم و نوآوری به صنعت و در قبال آن خدمت صنعت به علم و نوآوری حلقه ای مفقوده در حوزه صنعت استان است.

وی افزود: چنانچه این ظرفیت های صنعت و علم به هم پیوند داده شود شاهد افزایش چشمگیری در ایجاد ارزش افزوده و افزایش درآمد سرانه و رشد اقتصادی خواهیم بود.

حاتم زاده اضافه کرد: هم اکنون شرکت های بسیار ارزشمندی در گیلان در حال فعالیت و تولید هستند که بعضاً محصولاتی با تکنولوژی بسیار بالا را تولید می کنند.

وی با ابراز خرسندی از توانمندی های شرکت های دانش بنیان در گیلان ادامه داد: رسالت اصلی پارک علم و فناوری به عنوان حلقه واسط دولت و صنعت ایجاد ارتباط بین علم و صنعت است تا از سویی کاستی های صنعت را توسط علم و از سویی دیگر نیازمندی های عملی و کاربردی علم را با صنعت پوشش داده و بتواند در توسعه صنعت و ایجاد نوآوری در صنعت و خلق ارزش نقش آفرینی کند.

رییس پارک علم و فناوری گیلان تصریح کرد: اشخاص و شرکت های دارای ایده و فکر نو مورد حمایت های پارک علم و فناوری قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت پارک علم و فناوری ایجاد ارتباط بین علم و صنعت است

رسالت پارک علم و فناوری ایجاد ارتباط بین علم و صنعت است