مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-19اقتصادي

حدود 150 نقطه سیل خیز در سطح استان اردبیل شناسایی شد


مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در حال حاضر 150 نقطه سیل خیز و حادثه آفرین شناسایی و به تفکیک به دستگاههای متولی ارسال شده است تا اقدامات لازم جهت رفع نواقص و کاستی ها توسط هر دستگاه صورت پذیرد.

- ایسنا/اردبیل مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: در حال حاضر 150 نقطه سیل خیز و حادثه آفرین شناسایی و به تفکیک به دستگاههای متولی ارسال شده است تا اقدامات لازم جهت رفع نواقص و کاستی ها توسط هر دستگاه صورت پذیرد.

رضا سلیمی 28 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شرکت آب منطقه ای اردبیل در راستای فعالیت های پیشگیرانه وقوع سیلاب افزود: با نگاه ویژه و مثبت مدیران شرکت بالغ بر 78 میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری و استانی برای لایروبی و بازگشایی نقاط حساس و تهیه نقشه خطر پذیری سیل در استان اردبیل در جهت مقابله با سیلاب احتمالی در پاییز 1402 در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با تاکید بر نقش اساسی سدهای استان بویژه سد عمارت بعنوان بزرگترین سد استان، در کنترل بموقع سیلابهای نیمسال اول سال 1402 اظهار کرد: بخشی از سیلاب های نیمسال اول که در بخش شمالی استان به وقوع پیوست در سدهای منطقه ذخیره سازی شد و در فصل زراعی جاری برای استفاده بهینه کشاورزان منطقه تخصیص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 150 نقطه سیل خیز در سطح استان اردبیل شناسایی شد

حدود 150 نقطه سیل خیز در سطح استان اردبیل شناسایی شد