مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-13ورزشي

محمودی: اردوهای جودو آغاز شده و حالا نیاز به حمایت مسوولان ورزش داریم


نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی جودو مردان گفت: تقریبا 50 روز اردوی آماده سازی تیم ملی تعطیل بود و حالا دوباره خون در رگ های جودو جریان پیدا کرده و نیاز به حمایت مسوولان داریم.

- ابوالفضل محمودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آغاز مجدد اردوی آماده سازی تیم ملی جودو جهت اعزام به بازیهای آسیایی و مسابقات پیش رو، گفت: بخاطر اتفاقاتی که در فدراسیون جودو رخ داده بود، تقریبا 50 روز اردوی تیم ملی تعطیل بود، اما در طول این مدتی که اردوها تعطیل بود، من تمریناتم را به صورت انفرادی و طبق برنامه ریزی کادرفنی انجام می دادم و اصلا از تمرینات دور نبودم.

خوشبختانه پس از بازگشت رییس فدراسیون به محل کار خود دوباره خون در رگ های جودو جریان پیدا کرد و اردوی تیم ملی آغاز شده است و در تهران تمریناتمان را پیگیری می کنیم.

طبق برنامه ریزی هایی که شده تا آغاز بازی های آسیایی زمان کمی باقی مانده و جودو در این فرصت کمی که باقی مانده نیاز به یک مرحله اردوی مشترک خارجی دارد که گویا مسوولان فدراسیون در تلاش هستند که یک اردوی مشترک پیش از اعزام به بازیهای آسیایی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: اگر ما بتوانیم با حریفان خارجی در اردوی مشترک حضور داشته باشیم، می توانم خودمان را محک بزنیم و از طرفی بچه ها به خودباوری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودی: اردوهای جودو آغاز شده و حالا نیاز به حمایت مسوولان ورزش داریم

محمودی: اردوهای جودو آغاز شده و حالا نیاز به حمایت مسوولان ورزش داریم