مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-13سياسي

جبلی: سریال عاشورا هفته دفاع مقدس پخش می شود


رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به ویژه برنامه های رسانه ملی در ایام مختلف گفت: سریال عاشورا ایام هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد.

-  پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد ویژه برنامه های رسانه ملی در هفته دفاع مقدس گفت: انشاالله به مدت 2 ماه شاهد پخش هفتگی سریال عاشورا خواهیم بود که نسخه تلویزیونی فیلم سینمایی موقعیت مهدی است؛ این سریال الف ویژه فاخری است که در قالب مینی سریال و در ایام هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد.

31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعثی علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و  از 31 شهریور تا 6 مهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه انشالله پخش سریال عاشورا به شدت مورد توجه مخاطبان به لحاظ داستان، جلوه های ویژه، ساختار و تولید قرار خواهد گرفت، افزود: کارهای دیگری هم در حال تولید است اعم از مجموعه های نمایشی، برنامه های کوتاه و انیمیشن.

گفتنی است موقعیت مهدی محصول سال 1400 به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی حبیب الله والی نژاد است.

داستان این فیلم ، زندگی شهید مهدی باکری فرمانده لشگر عاشورا از ترک مدیریت شهرداری تا شهادت در قامت فرماندهی لشگر عاشورا در عملیات بدر در زمستان 1363 را روایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: سریال عاشورا هفته دفاع مقدس پخش می شود

جبلی: سریال عاشورا هفته دفاع مقدس پخش می شود