مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:212023-08-12سياسي

تعطیل شدن خطوط تولیدی کارخانه ها با سرمایه گذاری میلیاردی بدلیل نبود کارگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رییس اتاق بازرگانی تبریز در جلسه شورای برنامه ریزی استان که با حضور حجت الاسلام رییسی، رییس جمهور و کابینه دولت در تبریز در خرداد 1402 برگزار شد، اعلام کرد که بیکاری در استان به صفر رسیده و واحدهای تولیدی و صنایع استان نیز درخواست واردات نیروی کار را دارند.

یونس ژائله، رییس اتاق بازرگانی تبریز ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس با اشاره به چالش تامین نیروی ماهر و کارگر در صنایع استان، اظهار کرد: تامین نیروی انسانی ماهر در بنگاه ها و کارگر ساده به یک چالش بزرگ تبدیل شده  و برخی خطوط تولیدی با سرمایه گذاری میلیاردی این منطقه به دلیل عدم تامین نیروی کارگری خوابیده و تعطیل است در حالی که مشکل فروش و هزینه ای ندارند.

وی با تاکید دوباره مبنی بر اینکه آذربایجان شرقی با کمبود جدی نیروی کار مواجه است، افزود: در درب ورودی اثر کارخانه های در شهرستان شبستر و شهرک سلیمی بنر استخدام کارگر نصب شده است.

کارخانه داران به دلیل کمبود کارگر هجوم به جذب بانوان  آورده اند تا نیروی کار خود را تامین کنند رییس اتاق بازرگانی تبریز تصریح کرد: نیروی کار متخصص و ساده در بخش های مختلف صنعت استان به شدت احساس می شود و الان به اوج خود رسیده است و کارخانه داران به دلیل کمبود کارگر هجوم به جذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیل شدن خطوط تولیدی کارخانه ها با سرمایه گذاری میلیاردی بدلیل نبود کارگر

تعطیل شدن خطوط تولیدی کارخانه ها با سرمایه گذاری میلیاردی بدلیل نبود کارگر