مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-07سياسي

از کتاب عکاسی که در لبنان ربوده شد رونمایی می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اخوان از جمله افراد محدودی بود که با شروع جنگ تحمیلی به ستاد جنگ های نامنظم پیوست و در کنار شهید دکتر مصطفی چمران در بیش از هفتاد عملیات و نبرد خطرناک حاضرشد و با آنچه که درخصوص عکاسی از شهید چمران فرا گرفته بود، - کتاب عکس جاویدالاثر کاظم اخوان، از سری مجموعه کتب عکس عکاسان جنگ انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، روز دوشنبه در بنیاد فرهنگی روایت فتح رونمایی خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اخوان از جمله افراد محدودی بود که با شروع جنگ تحمیلی به ستاد جنگ های نامنظم پیوست و در کنار شهید دکتر مصطفی چمران در بیش از هفتاد عملیات و نبرد خطرناک حاضرشد و با آنچه که درخصوص عکاسی از شهید چمران فرا گرفته بود، به عنوان یک عکاس نیز توانست به خوبی به ثبت وقایع و اتفاقات پیرامون خود بپردازد.

وی در مدت کوتاهی آنچنان در حوزه عکاسی متبحر شد که در اولین نمایشگاه بزرگ عکس جنگ که در سومین سالگرد انقلاب اسلامی و در موزه هنر های معاصر برگزار شد، در بین 75 عکاس جنگ، مقام اول را کسب کرد.

تعدادی از آثار اخوان در ویژه نامه ای که حاصل کار عکاسان حرفه ای جنگ ایران و عراق بود، توسط ستاد تبلیغات جنگ در 22 بهمن 1361، منتشر و چاپ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کتاب عکاسی که در لبنان ربوده شد رونمایی می شود

از کتاب عکاسی که در لبنان ربوده شد رونمایی می شود