مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-03اقتصادي

تامین کالاهای اساسی برای تعطیلات 3 روزه آخر هفته در مازندران


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز برای تعطیلات 3 روزه آخر هفته در مازندران تامین شد و در حال توزیع است و جای هیچ گونه نگرانی نیست .

- ایسنا/مازندران رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز برای تعطیلات 3 روزه آخر هفته در مازندران تامین شد و در حال توزیع است و جای هیچ گونه نگرانی نیست .

حسن عنایتی کلیجی در گفت وگویی با بیان اینکه کالاهای اساسی و مورد نیاز مهمانان و مسافران که از سراسر کشور وارد استان می شوند و مردم مازندران در روزهای تعطیل این هفته تامین و در حال توزیع است ، اظهار کرد: مسافران و هم استانی ها نگران کمی و کسری در تهیه کالاهای اساسی شامل گوشت مرغ، روغن، شکر، نان و بقیه اقلام موردنیاز و اساسی در استان نباشند، جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه نیست.

وی با اشاره به اینکه 400 تن شکر در استان در حال توزیع است، افزود: 400 تا 500 تن مرغ گرم روزانه وارد بازار استان و با قیمت 78 هزار تومان توزیع می شود و امکان دارد بیشتر هم توزیع شود و با افزایش 20 درصدی جوجه ریزی در مازندران مشکلی در تامین مرغ نداریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: 400 تا 450 هزار مرغ روزانه به کشتارگاه ها ارسال شده که 800 تا 900 تن گوشت مرغ تولید و بخشی از آن در استان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کالاهای اساسی برای تعطیلات 3 روزه آخر هفته در مازندران

تامین کالاهای اساسی برای تعطیلات 3 روزه آخر هفته در مازندران