مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-04سياسي

میز خدمت جهاد دانشگاهی قم در نماز جمعه برپا شد


میز خدمت جهاد دانشگاهی واحد قم، در آستانه چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد انقلابی در نماز جمعه قم میزبان خیل گسترده مؤمنین و زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) بود.

- ایسنا/قم میز خدمت جهاد دانشگاهی واحد قم، در آستانه چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد انقلابی در نماز جمعه قم میزبان خیل گسترده مؤمنین و زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میز خدمت جهاد دانشگاهی واحد قم، در آستانه چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد انقلابی در نماز جمعه قم که امروز 13مردادماه در مصلای قدس برگزار شد، میزبان خیل گسترده مؤمنین و زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) بود.

علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه بود و در سخنانی به ارائه فعالیت ها و گزارشی از خدمات گسترده این نهاد انقلابی در بخش های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی پرداخت.

غرفه خدمت رسانی جهاددانشگاهی واحد استان قم نیز با ارائه بسته های فرهنگی به ارائه آموزش های تخصصی و عمومی و همچنین معرفی بخش ها و خدمات خود در بخش های مختلف پرداخت.

خدمات مشاوره ژنتیک، درمان ناباروری، مشاوره روانشناسی، آموزش های کوتاه مدت تخصصی و مهارتی، دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی، مشاوره اشتغال و کارآفرینی، افکارسنجی و تولیدمحتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خدمت جهاد دانشگاهی قم در نماز جمعه برپا شد

میز خدمت جهاد دانشگاهی قم در نماز جمعه برپا شد