مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-19سياسي

خدمت به مردم باید شبانه روزی باشد


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بهره برداری از طرح های فیبر نوری و خانه هلال در منطقه موگویی به سرانجام رسید، گفت: خدمت به مردم باید شبانه روزی باشد و امروز مسئولان تحت عنوان اردوی جهادی در این منطقه حضور یافتند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بهره برداری از طرح های فیبر نوری و خانه هلال در منطقه موگویی به سرانجام رسید، گفت: خدمت به مردم باید شبانه روزی باشد و امروز مسئولان تحت عنوان اردوی جهادی در این منطقه حضور یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی حیدری روز گذشته 28 مردادماه در سفر به دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ با حضور تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی، در روستای سرآقاسید، با بررسی مصوبات سفر سال گذشته به این منطقه، اظهار کرد: عملیات اجرایی برخی پروژه ها مانند مدرسه‎سازی، ساخت خانه بهداشت و شبکه فاضلاب آغاز شده است.

وی افزود: سه کلیومتر از جاده شیخ علیخان به منطقه موگویی به سرعت آسفالت شده و 12 کیلومتر تا منطقه غار یخی چما سریعا آسفالت خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به محدود بودن فصل کار در این منطقه به علت کوهستانی بودن، تصریح کرد: به مسئولان مربوطه تاکید شده است اجرای پروژه ها را در این منطقه تسریع کنند تا امسال بتوانیم بخشی از این پروژه ها را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم باید شبانه روزی باشد

خدمت به مردم باید شبانه روزی باشد