موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-15اقتصادي

تأسیس مرکز فناوری کشاورزی در محیط های کنترل شده در دانشگاه تهران


رییس مرکز فناوری کشاورزی در محیط های کنترل شده دانشگاه تهران، از راه اندازی این مرکز در دانشگاه تهران خبر داد و در ادامه هدف از راه اندازی آن را راهبرد تحول تولید محصولات کشاورزی در کشور با مصرف حداقلی منابع برشمرد.

- رییس مرکز فناوری کشاورزی در محیط های کنترل شده دانشگاه تهران، از راه اندازی این مرکز در دانشگاه تهران خبر داد و در ادامه هدف از راه اندازی آن را راهبرد تحول تولید محصولات کشاورزی در کشور با مصرف حداقلی منابع برشمرد.

دکتر ساسان علی نیایی فرد در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که روند تولید محصولات در آینده پیش روی دنیا متفاوت از دهه های پیشین خواهد بود، اظهار کرد: نگاه به تولید محصولات کشاورزی به عنوان یک شغل پرزحمت و کم درآمد در دهه حاضر و دهه های پیش رو نخواهد بود.

وی ادامه داد: گلخانه ها و کشت های عمودی در محیط های بسته با استفاده از روش های هوشمند جایگزین تولید محصولات به صورت سنتی خواهند شد.

رییس مرکز فناوری کشاورزی در محیط های کنترل شده دانشگاه تهران، افزود: با توجه به گسترش روزافزون کشت در محیط های کنترل شده به ویژه در گلخانه ها و سیاست وزارت کشاورزی مبنی بر افزایش سطح کشت گلخانه ها تا 150 هزار هکتار اهمیت وجود مرکزی که به صورت هدفمند تولید محصول، فناوری های مرتبط، طراحی و الگوهای مناسب توسعه کشت در گلخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس مرکز فناوری کشاورزی در محیط های کنترل شده در دانشگاه تهران

تأسیس مرکز فناوری کشاورزی در محیط های کنترل شده در دانشگاه تهران