مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-09فرهنگي

سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» برگزار می شود


سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» در بخش های هنرهای تجسمی، نمایش، موسیقی، ادبیات از 20 تا 26 مردادماه در محوطه و گالری های حوزه هنری برگزار خواهد شد.

- علی فروزانفر گفت:سوگواره عاشورایی رستخیز عام در بخش های هنرهای تجسمی، نمایش، موسیقی، ادبیات از 20 تا 26 مردادماه در محوطه و گالری های حوزه هنری برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ؛ نشست سوگواره عاشورایی رستخیز عام برگزار شد، در این نشست علی فروزانفر و کوروش زارعی به تبیین برنامه های این رویداد پرداختند.

سوگواره عاشورایی رستخیز عام در بخش های هنرهای تجسمی، نمایش، موسیقی، ادبیات از 20 تا 26 مردادماه در محوطه و گالری های حوزه هنری برگزار خواهد شد.

این رویداد آیینی شامل رادیو تئاتر، نمایش عروسکی، اجرای نمایش علیا مخدره ، تعزیه، نمایشگاه ادوات تعزیه، نمایشگاه عکس، نمایشگاه نقاشی های عاشورایی، آواها و نواهای عاشورایی، کنسرت عاشورایی وداع، شب شعر و ادبیات عاشورایی با عنوان گنجشک و جبرییل ، شب خاطره، رندان تشنه لب و نغمه های عاشورایی است.

نمایش عروسکی که ویژه مخاطب کودک و نوجوان است در تماشاخانه مهر و نمایش علیا مخدره که اثری ویژه بانوان است در تالار سوره اجرا می شوند.

علی فروزانفر در آغاز نشست گفت: رستخیز عام ادای دین هنرمندانه به سوی امام حسین است که امسال هنرمندان در حوزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» برگزار می شود

سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» برگزار می شود