مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 13:102023-07-23اقتصادي

اصناف وظیفه نظارت و بازرسی خود را جدی بگیرند


طبق قانون وظیفه نظارت و بازرسی به عهده اصناف است و آنها باید علاوه بر صدور پروانه و درآمد زایی این وظیفه را جدی بگیرید.

- قزوین-رییس سازمان صمت قزوین گفت: طبق قانون وظیفه نظارت و بازرسی به عهده اصناف است و آنها باید علاوه بر صدور پروانه و درآمد زایی این وظیفه را جدی بگیرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله افضلی در جلسه ستاد تنظیم بازار که پیش از ظهر یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و صمت لیست کارخانه هایی که مواد غذایی و و کالاهای اساسی تولید می کنند برای جلوگیری از قطعی برق به ادارات ذی ربط اعلام شده است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: یکی از مصوبات جلسات پیشین ستاد تنظیم بازار همکاری سازمان صمت با جهاد کشاورزی در رسیدگی به شکایات سامانه 124 بوده است که طبق رأی دیوان محاسبات ما اجازه ورود به این موضوع را نداریم ولی امکان همکاری با جهاد برای گسترش بازرسی ها وجود دارد و در این زمینه در کنار این سازمان هستیم.

وی با بیان این موضوع که وظیفه ذاتی اصناف رسیدگی و بازرسی و نظارت به فعالیت های صنف های فعال در حوزه خود است گفت: رسیدگی به کم فروشی در نانوایی ها و یا عدم پیروی از سیستم تعطیلی پز نانوایان جز کارهایی است که مردم و دستگاه ها در این خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف وظیفه نظارت و بازرسی خود را جدی بگیرند

اصناف وظیفه نظارت و بازرسی خود را جدی بگیرند