مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 18:502023-07-27سياسي

درس ولایتمداری و وفاداری به جبهه حق مهمترین روایت تاسوعا


مراسم تاسوعای حسینی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد، عزادارانی که هر ساله مظلومیت خاندان اهل بیت(ع) را فریاد می زنند.

- کرمانشاه- مراسم تاسوعای حسینی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد، عزادارانی که هر ساله مظلومیت خاندان اهل بیت(ع) را فریاد می زنند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- سمیه نوری: از صبح خیابان ها شلوغ و دسته های عزاداری برخلاف روزهای گذشته از اول صبح به حرکت درآمدند، مراسم تاسوعای مانند هرسال در جوار شهدای کرمانشاه در حسینه شهدا برگزار شد.

به ورودی باب النبی (ص) که رسیدم حال و هوای آرامستان کاملاً حسینی بود و جمعیت زیادی در حال حرکت به سمت حسینه شهدا بود در مسیر حرکت صدای نوحه و مداحی ها فضا را پر کرده بود و پرچم های سیاهی که ارادت بازماندگان اهل قبور به اباعبدالله الحسین (ع) را نشان می داد به چشم می خورد به هر طرف که چشم می چرخاندم حاضران هر کدام به نحوی در حال عزاداری بودند، تقریباً سر هر مزار افرادی بودند که به واسطه شرکت در عزاداری روز تاسوعا سری به عزیزان از دست رفته خود نیز می زدند و صدای زیارت عاشورا و نجوای آنها به گوش می رسید.

نزدیک حسینه شهدا که رسیدم ایستگاه صلواتی برپا شده بود و مداحی گوش نوازی با آب و شربت از عزاداران پذیرایی می کردند، هوا گرم بود اما گویی مردم با جان و دل علاقمند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس ولایتمداری و وفاداری به جبهه حق مهمترین روایت تاسوعا

درس ولایتمداری و وفاداری به جبهه حق مهمترین روایت تاسوعا