مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-01اقتصادي

خون جدید در رگ های پردیسِ بی جان جاری می شود؟


شهر جدید پردیس با همه ی فراز و فرودهایی که طی 12 سال گذشته با آغاز طرح مسکن مهر سپری کرد، در حال حاضر به شرایطی رسیده که می توان نشانه هایی از امید به زندگی را در آن مشاهده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه برخی چالش ها مثل مقاومت پیمانکاران بدقول در برابر خلع ید و کمبود سرانه های خدماتی هنوز در شهر دیده می شود اما مدیریت شرکت عمران پردیس می گوید که فعالیت های عمرانی در این شهر از حالت رکود کامل خارج شده، فازهای 8 و 11 جان گرفته و مسئولان مربوطه برای ادامه ی پیشرفت کارها دائما بالای سر پروژه ها هستند.

از سال 1389 اجرای طرح مسکن مهر در فازهای مختلف شهر جدید پردیس شامل فازهای 5، 8، 9 و 11 شروع شد.

در حال حاضر تعداد واحدهای مسکن مهر در پردیس به 84 هزار و 172 رسیده و بر اساس آخرین آمار تا کنون 54 هزار و 351 واحد تحویل داده شده و 29 هزار و 821 واحد باقی مانده است.

چهار تغییر مدیریتی در یک سال اخیر شهر جدید پردیس با توجه به تعداد بالای واحدهای مسکن مهر و نزدیکی به پایتخت برای متقاضیان و دولت اهمیت دارد.

شاید به همین دلیل طی یک سال گذشته چهار بار مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تغییر کرده و از 10 اردیبهشت امسال خلیل محبت خواه ـ مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان تهران، مدیرعاملی شرکت عمران پردیس را عهده دار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون جدید در رگ های پردیسِ بی جان جاری می شود؟

خون جدید در رگ های پردیسِ بی جان جاری می شود؟