مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-05سياسي

7500 متر مربع به فضای بهداشتی درمانی شهرستان دشتی اضافه شد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: طی 2 سال گذشته هفت هزار و 500 مترمربع به فضای بهداشتی درمانی شهرستان دشتی افزوده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز احمدی ظهر شنبه در نشست کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دشتی با قدردانی از دغدغه ائمه جمعه، فرماندار و نماینده شهرستان در مورد مسائل حوزه سلامت گفت: شهرستان دشتی در سال گذشته در بسیاری از شاخص های بهداشتی درمانی از جمله استانداردسازی خانه های بهداشت، خدمات میان سالان، خدمات دهان و دندان به دانش آموزان ابتدایی و پیش دبستانی، نسخه نویس الکترونیک و آزمون های جامه بهورزان، مراقبین و کارشناسان حائز رتبه اول در سطح استان شده است.

وی افزود: همچنین در سال گذشته بیمارستان زینبیه خورموج از لحاظ جذب متخصص پس از بیمارستان خلیج فارس حائز رتبه دوم در سطح استان بوده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی افزود: در 2 سال گذشته و از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون با صرف اعتباری بالغ بر هزار و 200 میلیارد ریال، بیش از 7 هزار و 500 مترمربع به فضای بهداشتی درمانی شهرستان افزوده شده و دو هزار میلیارد ریال تجهیزات بهداشتی درمانی خریداری شده که برگ زرینی بر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت انقلابی افزوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7500 متر مربع به فضای بهداشتی درمانی شهرستان دشتی اضافه شد

7500 متر مربع به فضای بهداشتی درمانی شهرستان دشتی اضافه شد