مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-05سياسي

15درصد از درخواستهای صدور گذرنامه زیارتی متعلق به استان تهران است


معاون امنیتی انتظامی استاندارتهران با تاکید بر امکان ثبت نام غیرحضوری زائران اربعین برای دریافت گذرنامه گفت: 15 درصد از درخواست های صدور گذرنامه زیارتی متعلق به استان تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن نایبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات استانداری تهران به عنوان استان معین یکی از مرزهای کشورمان با عراق با اشاره به شعار اربعین امسال با عنوان حیاتنا الحسین (ع) اظهار داشت: طبق دستور ستاد مرکزی اربعین امسال استان تهران با عنوان استاد معین استان ایلام مثل سنوات قبل اعلام شده است، در همین راستا خدمات مد نظر استان ایلام از قبیل راه سازی، خدمات مربوط به زائران حسینی و اسکان آنها به صورت مرتب و منظم به آنها از طرف استان تهران ارائه خواهد شد.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: بخش دوم از وظایف استان تهران به عنوان استان معین اربعین در پیاده روی زائران اربعین حسینی به چند موضوع تقسیم می شود، اول گذرنامه های زیارتی 5 ساله یا دفترچه های زیارتی است که زائران می توانند با ثبت نام در درگاه های رسمی مثل پلیس من و تأیید احراز هویت؛ دفترچه خود را از طریق پست دریافت نمایند.

نایبی سپس گفت: تا امروز حدود 120 تا 130 هزار نفر برای گذرنامه زیارتی درخواست داده اند که حدود 15 درصد آنها مربوط به استان تهران است و انتظار ما این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15درصد از درخواستهای صدور گذرنامه زیارتی متعلق به استان تهران است

15درصد از درخواستهای صدور گذرنامه زیارتی متعلق به استان تهران است