مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-08اقتصادي

بالاخره برق به بیمارستان ولیعصر اراک رسید/پایان انتظار 20 ساله نزدیک است


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پروژه بزرگ برق رسانی به بیمارستان ولیعصر با همکاری دستگاه های مختلف با موفقیت و به خوبی انجام شد.

- ایسنا/مرکزی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پروژه بزرگ برق رسانی به بیمارستان ولیعصر با همکاری دستگاه های مختلف با موفقیت و به خوبی انجام شد.

عباس ملاطایفه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) و تامین زیرساخت های آن بیان کرد: در پروژه بیمارستان ولیعصر برای تامین برق تقریبا 1360 متر کانال کشی با 7600 متر کابل 20 کیلوولت آلومینیومی در 4 رشته در عمق یک متر و 20 سانتیمتر اجرایی شد.

وی با تاکید بر اینکه در این اقدام بزرگ تمام دستگاه های اجرایی اعم از شرکت توزیع برق به عنوان مجری کار، خدمات موتوری شهرداری، آبفا، مخابرات، پلیس راهور و شرکت گاز همکاری بسیار خوبی داشتند، افزود: در انتقال برق به پروژه، کار سنگینی انجام گرفت چراکه کار در شلوغ ترین منطقه شهر انجام شد و در نهایت برق 20 کیلوولت از دو پست برق تامین شد.

ملاطایفه افزود: فاز اول انتقال برق به طول 830 متر از مقابل بازار تاریخی اراک تا ابتدای خیابان محسنی کابل کشی شد و ادامه، برق رسانی تا ابتدای کوچه انتقال خون به صورت هوایی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره برق به بیمارستان ولیعصر اراک رسید/پایان انتظار 20 ساله نزدیک است

بالاخره برق به بیمارستان ولیعصر اراک رسید/پایان انتظار 20 ساله نزدیک است