مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-01اقتصادي

پارک 50 هکتاری مارالان در تبریز تکمیل می شود


شهردار تبریز از افزایش اعتبار عمرانی جهت تسریع در عملیات اجرایی و تکمیل پارک جنگلی 50 هزار متر مربعی مارالان در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از افزایش اعتبار عمرانی جهت تسریع در عملیات اجرایی و تکمیل پارک جنگلی 50 هزار متر مربعی مارالان در تبریز خبر داد.

یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه های عمرانی سطح حوزه منطقه 3 اظهار کرد: پارک جنگلی مارالان در حوزه منطقه 3 تبریز می تواند بخش زیادی از نیاز این محدوده از شهر به فضاهای سبز را تامین کرده و به عنوان تنفس گاه جدیدی برای شهروندان ایفای نقش کند.

وی در این بازدید ضمن موافقت با افزایش اعتبارات عمرانی پارک جنگلی مارالان جهت تسریع در اجرای عملیات عمرانی، به برنامه های شهرداری جهت تسریع در اجرای دیگر پروژه های عمرانی اشاره کرد.

هوشیار همچنین در بازدید از روند ترمیم و بازسازی کانال ایلی سو حد فاصل چهارراه لاله تا خیابان شهید منتظری گفت: با انجام بازدیدهای دوره ای و هفتگی، در نظر داریم ضمن افزایش کیفیت اجرای پروژه ها، روند اجرای آنها را ارتقاء داده و سرعت بخشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی خاطرنشان کرد: باید تمهیدات لازم جهت اطلاع رسانی برای شهروندان از روند اجرای پروژه های عمرانی انجام یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک 50 هکتاری مارالان در تبریز تکمیل می شود

پارک 50 هکتاری مارالان در تبریز تکمیل می شود