مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-21سياسي

امنیت امروز، مرهون رشادت های شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت است


مشاور ارشد فرمانده فراجا اعلام کرد: امنیت امروز، مرهون رشادت ها و ایثارگری های شهدا در دفاع مقدس و عرصه تأمین نظم و امنیت است.

- ایسنا/همدان مشاور ارشد فرمانده فراجا اعلام کرد: امنیت امروز، مرهون رشادت ها و ایثارگری های شهدا در دفاع مقدس و عرصه تأمین نظم و امنیت است.

سردار حسین ذوالفقاری دوشنبه 30 مرداد در ششمین یادواره شهدای انتظامی استان همدان، مطرح کرد: امروز ما شاهد جانفشانی های کارکنان انتظامی برای تأمین امنیت مردم در تمام نقاط کشور هستیم که ما افتخار می کنیم به اینکه برای آرامش و آسایش مردم از ابتدای انقلاب تاکنون شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده ایم.

ذوالفقاری افزود: شهدای انتظامی، شهدای مظلومی هستند و همه ما به این شهدای عزیز وخانواده های آنها دین داریم و خادم آنها هستیم و امیدوارم بتوانیم رضایت خانواده های معزز شهدا را به دست آوریم و توفیق خدمتگزاری به آنها را داشته باشیم.

وی گفت: کسانی که شهید می شوند خصلت هایی دارند و دارای ویژگی های خاص هستند که مورد عنایت حق قرار می گیرند و این که گفته می شود شهدا قبل از شهادت شهید می شوند، کاملا درست است چرا که به خاطر همین خصوصیات است که شهادت نصیبشان می شود.

مشاور ارشد فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: همه شهیدان و ایثارگران با عشق به فرهنگ عاشورا و شهادت در جبهه ها حضور یافتند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت امروز، مرهون رشادت های شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت است

امنیت امروز، مرهون رشادت های شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت است