مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-25حوادث

فرمانده انتظامی اصفهان: بیش از 2 هزار تن شکر احتکاری در اصفهان کشف شد


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 2 هزار و 810 تُن شکر احتکار شده به ارزش 702 میلیارد و 500 میلیون ریال در بازرسی از انبار یکی از کارخانه های شهرستان شاهین شهر خبر داد.

- سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر احتکار شکر در انبار کارخانه قند شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضایی به همراه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و مأموران اداره تعزیرات حکومتی شهرستان از محل بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات 2 هزار و 810 تُن شکر احتکار شده کشف شد.

علینقیان پور با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله مکشوفه را 702 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند، بیان کرد: در این رابطه انبار مذکور پلمب و پرونده آن برای اقدامات قانونی و برخورد با متخلفان به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برابر دستور مرجع قضایی و هماهنگی های لازم شکرهای احتکاری تحویل اداره جهادکشاورزی شهرستان شاهین شهر شد تا تحت نظارت کامل بازرسان ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی اصفهان: بیش از 2 هزار تن شکر احتکاری در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی اصفهان: بیش از 2 هزار تن شکر احتکاری در اصفهان کشف شد