مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-11سياسي

امام جمعه دشتی خطاب به نامزدهای مجلس؛ اگر توان ندارید احساس تکلیف نکنید


از کسانی که نمی توانند عهده دار مسؤولیت نمایندگی مجلس باشند و از انجام وظایف محوله ناتوان هستند، می خواهیم به خاطر رضای خدا احساس تکلیف نکند و به صحنه انتخابات ورود نکنند و این وظیفه را به کسان دیگر محول کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست ظهر امروز در خطبه های نماز جمه شهر خورموج اظهار کرد: جهاد تبیین و زنده نگه داشتن خط فکری عاشورا به زعامت امام سجاد علیه السلام و پرچم داری حضرت زینب (س) آغاز شد و دلیل اصلی زنده ماندن فرهنگ عاشورا همین جهاد تبیین سجادی و زینبی است.

وی افزود: یکی از شیرین ترین خاطرات مرتبط با دوران دفاع مقدس بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به ایران اسلامی است.

زاهددوست با اشاره برگزاری نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دشتی گفت: این نمایشگاه فضایی برای انتقال تجارب پایگاههای بسیج و ایجاد شور و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه پیش ثبت نام نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال انجام است، ابراز کرد: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات است و قطعا پیش ثبت نام داوطلبان یکی از مسائلی است که به تحقق رقابت سالم و مشارکت حداکثری کمک می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دشتی خطاب به نامزدهای مجلس؛ اگر توان ندارید احساس تکلیف نکنید

امام جمعه دشتی خطاب به نامزدهای مجلس؛ اگر توان ندارید احساس تکلیف نکنید