مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-13اقتصادي

تغییر تناسب بین گندم و کلزا در استان سمنان با اصلاح قیمت قوت لایموت


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: از زمان آغاز فصل برداشت گندم در این استان تا کنون 75 هزار و 295 تن گندم از کشاورزان گندمکار در شهرستان ای هشتگانه استان خرید تضمینی شده است.

- ایسنا/سمنان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: از زمان آغاز فصل برداشت گندم در این استان تا کنون 75 هزار و 295 تن گندم از کشاورزان گندمکار در شهرستان ای هشتگانه استان خرید تضمینی شده است.

عبدالرحیم تحصیلی 22 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به تفاوت فصل برداشت در شهرستان های مختلف این استان اظهار کرد: با توجه به پهناوری و گستردگی استان و تنوع آب و هوایی در آن، فصل برداشت گندم در غرب استان زودتر آغاز و مناطق ییلاقی و شرقی استان نیز در اواخر و اواسط مردادماه کار برداشت گندم را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه کار خرید گندم در شهرستان های غربی استان به پایان رسیده است، افزود: در حال حاضر خرید گندم تضمینی به صورت محدود در مناطق ییلاقی و سردتر استان نظیر: کالپوش، مجن و دیباج در حال انجام است.

وی ارزش محموله های گندم خریداری شده در استان سمنان را افزون بر 866 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: تاکنون 593 میلیارد تومان از طلب گندمکاران استان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر تناسب بین گندم و کلزا در استان سمنان با اصلاح قیمت قوت لایموت

تغییر تناسب بین گندم و کلزا در استان سمنان با اصلاح قیمت قوت لایموت