مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-12سياسي

امضای تفاهم نامه ساخت سه مدرسه خیرساز در ابهر، خرم دره و سلطانیه


 نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور نماینده خانواده خیر نجفی و مسئولان آموزش وپرورش استان زنجان، تفاهم نامه ای جهت ساخت سه مدرسه در سه شهرستان ابهر، - ایسنا/زنجان  نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور نماینده خانواده خیر نجفی و مسئولان آموزش وپرورش استان زنجان، تفاهم نامه ای جهت ساخت سه مدرسه در سه شهرستان ابهر، خرم دره و سلطانیه امضا شد.

حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به امضای تفاهم نامه ساخت سه مدرسه شش کلاسه خیرساز در سه شهرستان های ابهر، خرم دره و سلطانیه به فعالیت های پرتعداد و با کیفیت خانواده خیر نجفی اشاره کرد و گفت: ساخت 20 مدرسه به دست این خیر در سراسر کشور و قرارداد ساخت 80 مدرسه دیگر در مناطق محروم کشور از جمله فعالیت های این خانواده خیر است.

وی با اشاره به اینکه با امضای تفاهم نامه ای جهت ساخت سه مدرسه در سه شهرستان ابهر، خرم دره و سلطانیه، کار ساخت این مدارس به زودی آغاز خواهد شد، عنوان کرد: امیدوارم با شناختی که از کار این خیر داریم شاهد بهره برداری سریع از این سه مدرسه در این سه شهرستان باشیم.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به جز این سه مدرسه که امسال ساخت آن شروع می شود، این خیر متق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه ساخت سه مدرسه خیرساز در ابهر، خرم دره و سلطانیه

امضای تفاهم نامه ساخت سه مدرسه خیرساز در ابهر، خرم دره و سلطانیه