مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-20سياسي

زنگ خطر 483 مدرسه ناایمن در کهگیلویه و بویراحمد یک ماه مانده به آغاز سال تحصیلی


وجود 483 مدرسه ناایمن در کهگیلویه و بویراحمد زنگ خطری است که می طلبد خیرین مدرسه ساز به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار کشور است که قبل از انقلاب اسلامی هیچ توجهی به این استان محروم نشد و هر خدمتی به این استان شده همه به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

به برکت نظام اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت خوبی طی چهار دهه عمر انقلاب اسلامی داشته و خدمات خوبی به این استان ارائه شد البته دربرخی حوزه ها از جمله حوزه فضای آموزشی این استان نیازمند توجه ویژه ای است.

  دولت سیزدهم عزم خود را برای ساماندهی وضعیت آموزشی و سرانه مدارس در کهگیلویه و بویراحمد جزم کرده است و جمع آوری مدارس کانکسی و برنامه ریزی برای جمع آوری مدارس سنگی بخشی از اقدامات صورت گرفته دولت دکتر رییسی برای ساماندهی فضای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد است.

 مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت مدارس کانکسی استان گفت: 77 مدرسه کانکسی در سطح استان شناسایی شد که بصورت مشارکتی 60 درصد مدارس بر عهده نوسازی مدارس و 40 درصد بنیاد برکت است که تاکنون از این تعداد 50 مدرسه تحویل شده و مابقی تا مهر ماه 1402 تکمیل و تحویل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر 483 مدرسه ناایمن در کهگیلویه و بویراحمد یک ماه مانده به آغاز سال تحصیلی

زنگ خطر 483 مدرسه ناایمن در کهگیلویه و بویراحمد یک ماه مانده به آغاز سال تحصیلی