مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-31اقتصادي

افزایش 78 درصدی ترانزیت کالا در بندر شهید باهنر


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ترانزیت کالا در بندر شهید باهنر 78 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ترانزیت کالا در بندر شهید باهنر 78 درصد افزایش داشته است.

حمیدرضا محمدحسینی تختی صبح امروز (نهم مرداد ماه) در تشریح این خبر، افزود: در این مدت بیش از 21 هزار تن انواع کالا از بندر شهید باهنر ترانزیت شده است.

وی با بیان اینکه این کالاها به کشورهای آسیای میانه ترانزیت شده است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 8828 فروند انواع شناور در بنادر شرق هرمزگان پهلودهی شده که از این شمار 114 فروند بالای هزار تن و 8714 فروند نیز زیر هزار تن بوده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان بیان کرد: ترانزیت این کالاها با ایجاد زیرساخت های مناسب در حوزه های حمل و نقل دریایی و بندری صورت گرفته است.

محمدحسینی تختی اضافه کرد: در این بازه زمانی 54 هزار و 331 تن انواع مواد نفتی از بندر شهید باهنر صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 40 درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان مقصد عمده کالای صادراتی را کشورهای حاشیه خلیج فارس، آفریقا و پاکستان دانست و عنوان کرد: بندر شهید باهنر با برخورداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 78 درصدی ترانزیت کالا در بندر شهید باهنر

افزایش 78 درصدی ترانزیت کالا در بندر شهید باهنر