مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-09بين الملل

سوریه: آمریکا تروریست ها را به مواد شیمیایی مجهز کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد خبر داد که نظامیان اشغالگر آمریکایی در منطقه التنف، تروریست ها را به مواد شیمیایی مجهز کرده اند و به آنان آموزش داده اند که چگونه با صحنه سازی، - معاون نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا تروریست های منطقه التنف را به مواد شیمیایی مجهز کرده است تا دولت سوریه را متهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد خبر داد که نظامیان اشغالگر آمریکایی در منطقه التنف، تروریست ها را به مواد شیمیایی مجهز کرده اند و به آنان آموزش داده اند که چگونه با صحنه سازی، از این مواد استفاده کنند.

خبرگزاری اسپوتنیک روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که الحکم دندی معاون نماینده دائم سوریه در سازمان ملل فاش کرد که نیرو های آمریکایی مواد شیمیایی در اختیار تروریست های موجود در منطقه التنف گذاشته اند تا یک حادثه صوری ایجاد و دولت سوریه را به استفاده از آن متهم کنند.

این مسئول سوری افزود: اصرار شورای امنیت بر برگزاری جلسات ماهانه در مورد پرونده شیمیایی در سوریه، علی رغم نبود اتفاقی که این جلسات را ایجاب کند، تنها با هدف ایجاد فرصت برای تکرار اتهام زنی های کشور های شناخته شده علیه سوریه صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: آمریکا تروریست ها را به مواد شیمیایی مجهز کرد

سوریه: آمریکا تروریست ها را به مواد شیمیایی مجهز کرد