مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-21سياسي

فضای آموزشی به نقطه انفجار رسیده است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان اردبیل در بحث فضای آموزشی به نقطه انفجار رسیده و در برخی از نواحی آموزش و پرورش سرانه فضای آموزشی به کمتر از 2.

- 5 متر مربع رسیده است.

کلام الله صفری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: ما در سایه عقلانیت، معنویت و شفاف سازی مسائل می توانیم مسیر توسعه و پیشرفت را به سرعت طی کنیم که در دولت سیزدهم نیز بر اصل شفاف سازی و پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم تأکید جدی شده است.

وی شفاف سازی را مهمترین عنصر در رسیدن به اهداف و شناسایی نقاط ضعف، کمبودها و رفع ایرادات اعلام کرد و گفت: در سایه شفاف سازی و بیان حقیقت است که یک مدیر می تواند شجاعت خود را در اصلاح امور و رفع نقاط ضعف و تهدید فهمیده و در این زمینه از ظرفیت های مختلف اصلاحی استفاده کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه در دوره مسئولیت چندین ماهه خود سعی کردیم تا با شفافیت و بیان صادقانه مسائل در کنار اصحاب رسانه باشیم، تصریح کرد: در این مدت بزک را از چهره آموزش و پرورش برداشته ایم و به صورت واقعی مشکلات و چالش های آموزش و پرورش به ویژه در کمبود فضای آموزشی را تبیین می کنیم تا همه بدانند که در این استان سرانه فضای آموزشی بسیار پایین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای آموزشی به نقطه انفجار رسیده است

فضای آموزشی به نقطه انفجار رسیده است