مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-02سياسي

اجتماع یاوران قرآن با حضور قاریان قرآنی در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در اجتماع یاوران قرآن با حضور قاریان قرآنی در اردوگاه شهید رجایی گفت: - اجتماع یاوران قرآن در اردوگاه شهید رجایی با حضور فرمانده سپاه استان البرز سردار علیرضا حیدرنیا و قاریان قرآنی استان البرز در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در اجتماع یاوران قرآن با حضور قاریان قرآنی در اردوگاه شهید رجایی گفت: با توجه به حدیثی که از امام موسی کاظم (ع) روایت شده است؛ بهترین بندگان خدا بر روی زمین کسانی هستند که برای رفع نیاز های مردم می کوشند و در روز قیامت در امان هستند.

حیدرنیا افزود: در ماه رمضان که قاریان قرآنی خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب می شوند، نقشه راه یک سال آینده را با توجه به بیانات و توصیه های رهبری دریافت می کنند و شایسته است تا رمضان سال بعدی به درستی این توصیه ها را عملی کنند.

فرمانده سپاه البرز در ادامه گفت: از توصیه های رهبری، برگزاری تلاوت های مجلسی در مساجد است که می توانیم از روز های چهارشنبه که به عنوان چهارشنبه های امام رضایی شناخته می شود استفاده کنیم و از هر تعداد مسجد که می توانیم تلاوت های مجلسی را شروع کنیم که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع یاوران قرآن با حضور قاریان قرآنی در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد

اجتماع یاوران قرآن با حضور قاریان قرآنی در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد