مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-22پزشكي

پزشکان داوطلب، فداکاران عرصه سلامت هستند


رییس جمعیت هلال احمر، پزشکان داوطلب را فداکاران عرصه سلامت خواند و گفت: این پزشکان زاهدانه در عرصه خطیر بهداشت و درمان مجاهدت می کنند؛ روزی در میدان مبارزه با کرونا و روزی در تجمعات انبوه برای یک عشق که اسم رمز آن اربعین است.

- رییس جمعیت هلال احمر، پزشکان داوطلب را فداکاران عرصه سلامت خواند و گفت: این پزشکان زاهدانه در عرصه خطیر بهداشت و درمان مجاهدت می کنند؛ روزی در میدان مبارزه با کرونا و روزی در تجمعات انبوه برای یک عشق که اسم رمز آن اربعین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، در پیام تبریک دکتر پیرحسین کولیوند به مناسبت روز پزشک آمده است: عزم داوطلبانه برای درمان دردمندان، عروج انسانیت در عرصه بیکران نوعدوستی است که شُکوه آن را پزشکان داوطلب این روزها در نجف اشرف و کربلای معلی آراسته اند.

تقارن خدمات پزشکی جمعیت هلال احمر در اربعین امام حسین (ع) با بزرگداشت روز پزشک، نقطه وصل فریضه پاک طبابت با درس های مکتب حسینی است که فداکاری رکن هر دوی آن هاست.

یقینا پزشکان داوطلب فداکاران عرصه سلامت هستند که زاهدانه در عرصه خطیر بهداشت و درمان مجاهدت می کنند؛ روزی در میدان مبارزه با کرونا و روزی در تجمعات انبوه برای یک عشق که اسم رمز آن اربعین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان داوطلب، فداکاران عرصه سلامت هستند

پزشکان داوطلب، فداکاران عرصه سلامت هستند