مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-12سياسي

پیچیدن عطر حرم رضوی در خبرگزاری مهر/شیرین ترین تبریک هفته خبرنگار


حضور چند تن از خادمیاران رضوی به همراه پرچم سبز حرم آقا علی بن موسی الرضا (ع) در دفتر خبرگزاری مهر خراسان جنوبی کافی بود تا عطر صحن و سرای حریم قدس رضوی پیچیده شود.

- بیرجند-حضور چند تن از خادمیاران رضوی به همراه پرچم سبز حرم آقا علی بن موسی الرضا (ع) در دفتر خبرگزاری مهر خراسان جنوبی کافی بود تا عطر صحن و سرای حریم قدس رضوی پیچیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان جنوبی کافی بود تا عطر صحن و سرای حریم قدس رضوی پیچیده شود و صدای نقاره در گوش جان بپیچد.

اتفاقی که برای همکاران مجموعه مهر خراسان جنوبی بیش از تمام تبریکات این هفته ارزشمند تر بود و برای دقایقی خستگی کار یک ساله را از تن آنها بیرون کرد.

محمد علی ابراهیمی، دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی در این بازدید ضمن بزرگداشت ایام شهادت شهید صارمی و شهید ناصری اظهار کرد: خبرنگاران در عرصه خبر و رسانه تبیین وقایع را در راستای آگاهی بخشی به جامعه بر عهده دارند.

به نام امام رضا (ع) گره از کار مردم بگشاییم وی بیان کرد: به اعتقاد من کار ما و مجموعه همکاران در مهر از جهتی مشترک است چرا که همه ما تلاش در راستای خدمت به مردم به نام دین و امام علی بن موسی الرضا (ع) داریم و کاری برتر از خدمت به مردم وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیچیدن عطر حرم رضوی در خبرگزاری مهر/شیرین ترین تبریک هفته خبرنگار

پیچیدن عطر حرم رضوی در خبرگزاری مهر/شیرین ترین تبریک هفته خبرنگار