مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-12فرهنگي

قصه«سوران» چگونه به سر رسید؟/قطاری که با سنگ های کومله متوقف نشد!


پخش سریال «سوران» به کارگردانی سروش محمدزاده در حالی پس از 18 قسمت به پایان رسید، که بازخوانی نکات مرتبط با این پروژه می تواند به تجربه هایی ارزشمندتری در آینده بینجامد.

- پخش سریال سوران به کارگردانی سروش محمدزاده در حالی پس از 18 قسمت به پایان رسید، که بازخوانی نکات مرتبط با این پروژه می تواند به تجربه هایی ارزشمندتری در آینده بینجامد.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- عطیه موذن: سوران به پایان رسید و در 18 قسمت روی آنتن رفت اما قصه این سریال، کاراکتری که از یک قهرمان مبارز تصویر کرد و داستانی که از تکه تکه شدن ایران به دست کومله و گروهک های مختلف نشان داد می تواند ابتدای مسیری باشد که تلویزیون بیش از اینها سراغ روایت و به تصویر کشیدنشان برود.

سوران جزو معدود سریال هایی بود که درباره کردستان اواخر دهه 50 ساخته شد، به همین منطقه رفت و سریال را از همین زاویه روایت کرد و یک شخصیت واقعی را هم محور قصه اش قرار داد.

سریالی که به همت سازمان سینمایی سوره ساخته شد و سپس به پخش تلویزیونی راه یافت.

سوران داستانی است که از یک قصه پرفراز و نشیب وام گرفته است قصه ای که هم برای قهرمانش جزو اتفاقات حیرت انگیز و استثنایی بوده است و هم برای فیلم و سریال شدن به اندازه کافی قابلیت دراماتیزه شدن را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه«سوران» چگونه به سر رسید؟/قطاری که با سنگ های کومله متوقف نشد!

قصه«سوران» چگونه به سر رسید؟/قطاری که با سنگ های کومله متوقف نشد!