مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-06اجتماعي

تشدید بارش در 10 استان / وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور


سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 10 استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور و افزایش ارتفاع موج و احتمال اختلال در تردد شناورها در جنوب ایران هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 10 استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور و افزایش ارتفاع موج و احتمال اختلال در تردد شناورها در جنوب ایران هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هوشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب از دوشنبه تا سه شنبه (16 تا 17 مرداد) خبر داد.

این شرایط جوی روز دوشنبه در نیمه شمالی سمنان و ارتفاعات در استان های مازندران، تهران، زنجان، قزوین، البرز و سه شنبه در هرمزگان، جنوب شرق فارس، مازندران، نیمه شمالی سمنان، جنوب غرب گلستان، دامنه و ارتفاعات در استان های البرز، قزوین، زنجان، تهران و ارتفاعات کرمان پیش بینی می شود.

در اثر این مخاطره جوی آبگرفتگی معابر، وقوع سیلاب به صورت محلی، جاری شدن روان آب در مسیل ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، وقوع صاعقه، در نواحی مستعد خیزش گردوخاک و تگرگ، وزش باد شدید موقت، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها، تابلوهای تبلیغاتی و شکستن درختان که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بارش در 10 استان / وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور

تشدید بارش در 10 استان / وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور