مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-01سياسي

اجتماع بانوان نطنزی در حمایت از بانوی آمربه معروف


جمعی از بانوان نطنزی در اعتراض به ضرب و شتم بانوی آمربه معروف و هنجارشکنی های علنی در حوزه عفاف و حجاب مقابل گلزار شهدای گمنام این شهرتجمع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، جمع زیادی از بانوان نطنزی امروز با اجتماع در گلزار شهدای گمنام این شهر ضمن اعلام بیعت با رهبری و حمایت از ارکان نظام جمهوری اسلامی، اجرایی شدن مطالبات بر زمین مانده رهبر معظم انقلاب و بهبود وضعیت فرهنگی این شهر را خواستار شدند.

این اجتماع در حمایت از یکی از خواهران امر به معروف و نهی از منکر نطنز برپا شد.

چند روز قبل در پی تذکر لسانی یکی از خواهران بسیجی سفیران مهر به یک خانم بد حجاب، این خانم  با اهانت و هتک حرمت به خواهر بسیجی او را مورد ضرب و شتم قرار داد و چادر از سر وی کشید.

در پی هتک حرمت به این معلم، ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان نطنز در بیانیه ای پیگیری، بازداشت و برخورد قانونی با خاطیان را خواستار شد.

در این بیانیه آمده است: در پی هتک حرمت و ضرب و شتم و کشیده شدن چادر از سر یکی از خواهران بسیجی سفیران مهر به جرم تذکر لسانی توسط این خواهر به خانم کشف کننده حجاب در تاریخ هفتم مردادماه در محدوده سرابان نطنز ضمن پیگیری و تعقیب مجرمان توسط نیروی انتظامی و دستگیری و بازداشت خاطیان، از دستگاه قضایی شهرستان خواهان پیگیری جدی پرونده و برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بانوان نطنزی در حمایت از بانوی آمربه معروف

اجتماع بانوان نطنزی در حمایت از بانوی آمربه معروف