مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-21سياسي

دادمان درگذشت مادر شهید هاشمی را تسلیت گفت


رییس حوزه هنری با صدور پیامی درگذشت مادر سردار شهید حاج علی هاشمی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری با صدور پیامی درگذشت مادر سردار شهید حاج علی هاشمی را تسلیت گفت.

زنده یاد زکیه اهوازیان، ملقب به ننه علی، مادر صبور و مهربان سردار شهید علی هاشمی از روزهای گذشته در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز بستری شده بود و چند روزی تحت مراقب پزشکان بود ولی بیش از این دوری فرزند را تاب نیاورد و در آستانه سالروز شهادت حضرت رقیه خاتون (س) به دیدار او رفت.

این مادر والامقام از روز چهارم تیرماه سال 1367 داغ فرزند را دیده بود ولی سال های سال چشم انتظار بازگشت پیکر پاک او بود تا اینکه پس از 22 سال خبر شناسایی او را دریافت کرد و در اردیبهشت سال 1389 فرزند خود را در آغوش کشید.

سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از دوران دفاع مقدس به دیدار این مادر شهید می آمد و همیشه به او سر می زد و مادر شهید علی هاشمی را مادر خطاب می کرد.

مشروح متن پیام تسلیت دادمان به این ترتیب است: انّا لله و انّا الیه راجعون درگذشت بانوی مقاوم و صبور، مادر والامقام سردار هور، شهید حاج علی هاشمی را به روح مطهر آن شهید، بازماندگان محترم و مردم عزیز خوزستان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم روح مطهر این بانوی بزرگوار در کنار فرزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادمان درگذشت مادر شهید هاشمی را تسلیت گفت

دادمان درگذشت مادر شهید هاشمی را تسلیت گفت